czwartek, 8 maja 2014

English Matters 43/2013



Czasem jest tak, że nie mam totalnie ochoty na czytanie i recenzowanie czegoś. Powodów może znaleźć się milion lub coś ciekawszego do roboty. Mimo mojej miłości do języka angielskiego miałam straszny problem żeby zabrać się za ten magazyn i go wreszcie opisać Wam.


Ten numer mówiąc szczerze bardzo mnie nudził. Zdecydowanie wolę wydania specjalne. W każdyn numerze można poznać jakieś nowe słówka. W tym numerze jest wyszczególnione jest kilka działów „This and That”, „People and Lifestyle”, „Culture”, „Travel”, „Language”, i „Leisure”.
 

Tradycyjnie możemy kilka artykułów odsłuchać w formacie mp3 co pomaga nam się osłuchać z językiem. Pierwszym artykułem, który możemy odsłuchać jest o książce Fitzgeralda „The Great Gatsby”. Artykuł mnie nie zainteresował chyba ze względu na to, że książka nie jest w moim stylu. 
 
Artykułem, który mnie bardziej zaciekawił jest ten, który opowiada o aplikacjach na telefon. Co jest bardziej popularne wśród kobiet i mężczyzn i co jest na topie. 

Najbardziej zainteresowałam się artykułem o Halloween. Jestem bardziej domatorem, więc na imprezy halloweenowe nie chodzę ani się nie przebieram żeby cukierki zbierać, mimo wszystko lubię ten dzień, bo jest okazja do zrobienia sobie typowego make-up’u dla Halloween i zobaczeniu ciekawych stroi na innych osobach. W artykule przeczytamy o tym jak spędza się to święto w Nowym Yorku, Meksyku, Nowym Orleanie, Tokyo i Edynbyrgu. 

Jak zawsze jest dużo kolorowych zdjęć co ponownie działa na korzyść magazynu. Mi akurat ten numer nie podpasował, jednak poprzednie jak najbardziej. Bardzo fajnym dodatkiem do tego wydania jest dodatek jak pisać i jakich zwrotów używać przy pisaniu np. e maili. 

English Matters 43/2013
42 strony

Za magazyn dziękuję
http://kiosk.colorfulmedia.pl/

2 komentarze:

  1. ja nie lubię języka angielskiego wolę fizykę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka razy już natknęłam się na ten magazyn i miałam mieszane uczucia, ale teraz kolejny numer kupię^^ Fajna recenzja.

    OdpowiedzUsuń

Pozostawienie komentarza zajmie Ci tylko chwilę, a ja z chęcią każdy przeczytam i odpiszę na niego :)
_____________
Bardzo dziękuję za każdą opinię. :) Pozdrawiam! :)