czwartek, 28 lutego 2013

[Filmy] 1.The Rite - Rytuał



Tytuł: The Rite - Rytuał
Gatunek: Dramat, Horror
Produkcja: USA, Węgry, Włochy
Data premiery: 21 stycznia 2011 (świat) 1 kwietnia 2011 (Polska)
Czas trwania: 1 godzina 45 minut
Ocena: 6/10

Chyba wiadomo nie od dziś, że horrory najlepiej ogląda się gdy jest ciemno. Ale też zależy czy film jest na prawdę dobry. W tej produkcji poznajemy młodego Michael'a Kovak'a (Colin O'Donoghue), który jest diakonem jednak nie do końca jest pewny swojego powołania. Gdy wysłał do przełożonego list z rezygnacją tamtem postanowił odbyć rozmowę z młodym diakonem. Po tej rozmowie Michael zostaje wysłany do Włoch gdzie pod okiem duchownego Ojca Lucasa Trevanta(Anthony Hopkins) uczy się egzorcyzmów. We Włoszech poznaje młodą dziennikarkę Angeline(Alice Braga), która interesuje się egzorcyzmami. Z początku młody diakon tylko przygląda się egzorcyzmom, jednak nastanie moment kiedy sam będzie musiał ich użyć na osobie którą zna...

Ogólnie film nie jest zły, jednak za bardzo nie przyciągnął mojej uwagi. Choćby dlatego, że jak ja coś oglądam to często zajmuje się innymi rzeczami i tak właśnie było, gdy oglądałam Rytuał. Film musi mnie na prawdę bardzo zainteresować, żebym tylko oglądała go. Jednak jeśli jesteście ciekawi to obejrzeć.

Mam nadzieję, że na prawdę takie notki od czasu do czasu będą mile widziane w waszych oczach. :)

Pozdrawiam. :)

1 komentarz:

  1. To co mnie najbardziej zacheca do obejrzenia tego filmu to to, ze wystepuje w nim Anthony Hopkins. Mam ten film w domu, jednak bałam sie go obejrzec. Chyba sie przełamie.

    OdpowiedzUsuń

Pozostawienie komentarza zajmie Ci tylko chwilę, a ja z chęcią każdy przeczytam i odpiszę na niego :)
_____________
Bardzo dziękuję za każdą opinię. :) Pozdrawiam! :)