poniedziałek, 3 września 2012

A takie sobie tam...

A więc od jutra zaczyna się nauka i już mniej czasu będe mogła poświęcić na czytanie i recenzowanie i jest mi smutno z tego powodu. :C W sumie co ja tu robię. Jest po 23 a ja piszę notkę, a potem rano nie będę mogła wstać do szkoły. -_- Nie jest aż tak źle, bo często wracam z najlepszą przyjaciółką do domu, ale jednak jutro mam dość długo bo od 8.00 do 15.00 Hmm jakoś to muszę przeboleć, przecieć wiedziałam, że luzu nie będzie jak w gimnazujm i też wiedziałam, że lekko nie będzie jak mi dobra znajoma powiedziała. Ale myślę, że będzie okej w nowej szkole. Tylko boję się jednego - otrzęsin. Bo nie wiem co przygotował wyższy rocznik :/ Pewno dam wam znać co mieliśmy :D Od jutra zacznie się codzienna rutyna. Kawa do śniadania a potem kubek termiczny z kawką i do szkółki. :D Nie lubię kaw z automatu, ale fajnie bo są u mnie w szkole dwa automaty. Jeden z dobra kawą a drugą ze złą kawą, hehe xD



I zacznie się sterta zadań domowych... ;cKawa to zdecydowanie mój ulubiony napój. Przeważnie czarna bez mleka i bez cukru. A wy? Pijecie kawę? Jak tak to jaką najbardziej lubicie? :D 



Ale nadal będę czytać i recenzować dla was. O to się nie musicie martwić. ;)
Buziaki oraz powodzenia w nowym roku szkolnym! xoxo 

2 komentarze:

  1. Tobie także życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozpaczaj tak :P
    Dzisiaj było fajnie (odwiedziny Eltona), chłopcy z mojej klasy (o ile można nazwać ich chłopcami) idą na 7:10 i mają lekcje do 15:00 :)
    Buziaki! :D

    OdpowiedzUsuń

Pozostawienie komentarza zajmie Ci tylko chwilę, a ja z chęcią każdy przeczytam i odpiszę na niego :)
_____________
Bardzo dziękuję za każdą opinię. :) Pozdrawiam! :)