piątek, 8 listopada 2013

#39 Jason Vale - Dieta sokowa - zdrowe odchudzanie


Autor: Jason Vale
Tytuł: Dieta sokowa - zdrowe odchudzanie
Liczba stron: 224
Rok wydania: 2012
Wydawnictwo Studio Astropsychologii
Ocena: 6/10

Z własnego doświadczenia wiem, że zwłaszcza my dziewczyny ciągle, mówiąc wprost, narzekamy, że na przykład chcemy być szczuplejsze. Wiem, bo sama tak czasem robię choć inni mówią „weź puknij się w głowę”. Nie raz już brałam się za jakieś diety, zdrowsze odżywianie czy rezygnowanie z czegoś np. słodkiego. Na dłuższą metę nie dałam rady i poddałam się. Jedyne co, skończyłam ze swoim uzależnieniem od kawy. Co prawda czasem wypiję energetyka, ale nie pijąc od 3 miesięcy kawy czuję się znacznie lepiej.
Ta książka daje nam możliwość wypróbowania planu żywieniowego, który przygotował pan Jason Vale.

Jest to prosty plan i skupia się na ćwiczeniach i piciu soków ze świeżo wyciśniętych owoców lub warzyw. Dzięki temu planowi można zgubić w ciągu tygodnia aż 3 kg.
Jednak książka nie tylko zawiera przepisy i wskazówki jak otrzymać zdrowe i świeże soki. Dzięki początkowym rozdziałom możemy zmienić swoje nastawienie. Czasem w naszej głowie pojawia się na przykład myślę "Muszę zjeść coś słodkiego", ale jest to rzeczywiście potrzeba czy pragnienie? 

Jeśli ktoś jest zdeterminowany by zgubić zbędne kilogramy uda mu się to. Jednak kluczem do sukcesu nie jest tylko dieta, a także ćwiczenia. Plan żywieniowy to nie wszystko. Możemy biegać, skakać na trampolinie, robić pajacyki, co dusza zapragnie. 

Autor daje nam też wskazówki jakie sprzęty będziemy potrzebować oraz jak szybko i tania przygotować świeże i bardzo zdrowe soki. Dzięki takiej diecie możemy również oczyścić nasz organizm z toksyn. Z takiej diety skorzystały m.in. Sarah Jessica Parker, Drew Barrymore i Jennifer Aniston. 

Książkę polecam tym co chcą zgubić kilka kilogramów, tym co chcą oczyścić swój organizm oraz wszystkim innym którzy są zainteresowani piciem zdrowych i świeżych soków. :D No chyba nie powiecie, że nie lubicie świeżych soków np. z jabłek czy marchewek. ^^










Za książkę dziękuję 

6 komentarzy:

  1. Czytałam tę książkę, ale nie jest ona chyba na nasze realia... jednakże zmodyfikowałam sobie tę dietę i już dwa razy ją zrobiłam - super sprawa, chociaż jest ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie nie dla mnie. Ani nie zamierzam odchudzać się, anie nie zamierzam zamienić się w królika, więc książka chyba zbędna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przeczytałabym tej książki, bo nie interesują mnie te sprawy choć uważam, że powinniśmy się zdrowo odżywiać i pić soki mój ulubiony to z pomarańczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam odpowiedniego samozaparcia, by przejść na dietę, więc raczej nie dla mnie. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę śietnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś również rozważałem taką dietę, ale jednak zdecydowałem się rozpocząć dietę wegetariańską. Myślałem na początku, że będzie to trudne, jednak okazało się realne. Bardzo mi w tym pomogła lektura z https://www.milekcorp.com/pl/lifestyle/jak-bezbolesnie-przejsc-na-diete-wegetarianska.html gdzie dokładnie opisano jak można na taką dietę przejść.

    OdpowiedzUsuń

Pozostawienie komentarza zajmie Ci tylko chwilę, a ja z chęcią każdy przeczytam i odpiszę na niego :)
_____________
Bardzo dziękuję za każdą opinię. :) Pozdrawiam! :)