czwartek, 16 sierpnia 2012

#2 Jakub Ćwiek - Kłamca

Ach tak, nareszcie po powrocie do domu mogę zająć się blogami. Tak je zaniedbałam, że szok. Po długiej nie obecności z recenzjami dzisiaj szukuję dla Was coś na temat książki, którą uwielbiam, czyli "Kłamcy" Jakuba Ćwieka. Generalnie mało czytam polskiej literatury, zazwyczaj zagraniczne książki, ale słysząc tyle pozytywnych opini o tej książce postanowiłam ją przeczytać. Ba! Nawet ją kupiłam, no bo przecież po tylu pozytywnych opiniach nie było mowy żeby mi się nie spodobała. Bardzo szybko ją przeczytałam i zapragnęłam mieć pozostałe trzy części, ale że na razie kaski brak to trzeba poczekać do świąt i sobie " od Mikołaja" zażyczyć.



Autor: Jakub Ćwiek
Tytuł: Kłamca  I
Ilość stron: 272
Wydawnictwo: Fabryka Słów
Książkę możecie również kupić w atrakcyjnej cenie w księgarni internetowej Gandalf

Ocena: 9/10!

Książka pochłonęła mnie swoją akcją w zastraszającym tępię i nie mogę się doczekać aż będę trzymać we własnych dłoniach pozostałe trzy części. <3


Książka opowiada o Lokim, który wykonuje brudną robotę dla Nieba. Zastanawiacie się jaką? A więc gdy ktoś się chce zabić to przecież potem trafia do Piekła jako dusza potępiona, a jeśli ktoś tą osobę zabije to jednak jest korzyść dla Nieba. Lecz nie ma nic za darmo. Co jest jego zapłatą? Anielskie pióra. Hmm no nie wiem co wam mogę na opowiadać o tej książce. Nie chcę wam psuć przyjemności czytania jej a jest warto zapoznać się z twórczością Jakuba. Jak wspomniałam koniecznie muszę przeczytać pozostałe części "Kłamcy" a także potem " Liżąc ostrze" Na prawdę polecam wam jego książki. :)







Przepraszam was za taką okrojoną reckę :/ Ale następne będą lepsze. Obiecuję :) Tymczasem zmykam czytać książke ^^ A wy co w tej chwili czytacie? Pochwalcie się.  : )

Buziaki :*

5 komentarzy:

  1. Jejku, wszyscy to tak chwalą, może w końcu sama się za to zabiorę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szału nie było, ale miło się czytało, choć druga część już mnie znudziła :C

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja jeszcze nie czytałam pozostałych części. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kolejną pozytywną recenzją moja ochota na tę książkę rośnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już gdzieś to mówiłem, ale najpierw przeczytam "Wiedźmina", a potem zobaczę, co będzie następne do kolejki. :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawienie komentarza zajmie Ci tylko chwilę, a ja z chęcią każdy przeczytam i odpiszę na niego :)
_____________
Bardzo dziękuję za każdą opinię. :) Pozdrawiam! :)